Brug Web-TV til præsentationer

Udgivet: 31/01/2019

Skrevet af: Lullu M.

Emne: Diverse

På nettet nytter det ikke med lange tekster og generiske fotos hvis du vil holde din målgruppes opmærksomhed. Brug i stedet web-tv til den professionelle formidling

Mangler du en kanal, der kontinuerligt kan informere din målgruppe, f.eks. om nye tiltag, strategier eller nye produkter? Og skal kanalen både fremstå professionel og interessant?

Så er web-tv en god løsning, der giver dig mulighed for løbende at formidle indhold til din målgruppe.

Drop teksten og sig det med video

At se en video er ofte lettere tilgængeligt og mere underholdende end at skulle slide sig gennem et langt stykke tekst. Samtidig giver web-tv mulighed for at gøre indholdet mere personligt og spændende for din målgruppe. Video gør indholdet levende og sætter billeder på koncepter, personer og produkter.

Ugentlig, månedlig eller efter behov?

Uanset om du vil bruge web-tv internt eller eksternt, skal du beslutte dig for, hvor ofte du vil lave et webcast. Har du indhold til et ugentligt webcast, eller skal det være en månedlig udsendelse? Du kan også vælge kun at caste, når der er store nyheder – det egner sig godt til web-tv, der f.eks. er tilknyttet en e-mail liste eller et intranet.

Sponsoreret